IT-Support / Helpdesk
Få professionel IT-Support hos iAdvice
Vores IT-Supportafdeling sidder klar alle hverdage mellem 8 og 16, så når i har brug for kvalificeret IT-Support er vi kun en opringning væk. Vi kan hjælpe jer via telefon, e-mail og fjernsupport. Størstedelen af alle IT-opgaver i dag kan løses via fjernsupport og kan derfor løses hurtigt. Vi kobler bare op på jeres skærm via TeamViewer og i løbet af 30 sekunder er vi på jeres skærm og klar til at yde support med det samme.
Fordele ved at bruge os til Jeres IT-Supportopgaver
- Hjælpen er altid nær, da fjernsupport kan påbegyndes med det samme
- Jeres medarbejderes produktivitet sikres, ved at vi hurtigt kan yde support
- I får aflastet jeres interne IT-ressourcer
- I får fuld dokumenteret effektivitet
Hvilke andre opgaver kan vi varetage for jer?
- Salg af PC’er og vedligeholdelse af eksisterende udstyr
- Salg, vedligehold og overvågning af servere
- Mailserver – både som hosted og som lokal exchange hos jer
- Fjernbackup med software fra IBM TSM
- Opsætning og vedligeholdelse af krydsfelt / rackskab
- Telefoni med integration til f.eks. Outlook
- Netværk
- Internet / Firewall