IT-Support / Helpdesk

Få professionel IT-Support hos iAdvice

Vores IT-Supportafdeling sidder klar alle hverdage mellem 8 og 16, så når i har brug for kvalificeret IT-Support er vi kun en opringning væk. Vi kan hjælpe jer via telefon, e-mail og fjernsupport. Størstedelen af alle IT-opgaver i dag kan løses via fjernsupport og kan derfor løses hurtigt. Vi kobler bare op på jeres skærm via TeamViewer og i løbet af 30 sekunder er vi på jeres skærm og klar til at yde support med det samme.

Fordele ved at bruge os til Jeres IT-Supportopgaver

  • Hjælpen er altid nær, da fjernsupport kan påbegyndes med det samme
  • Jeres medarbejderes produktivitet sikres, ved at vi hurtigt kan yde support
  • I får aflastet jeres interne IT-ressourcer
  • I får fuld dokumenteret effektivitet

Hvilke andre opgaver kan vi varetage for jer?

  • Salg af PC’er og vedligeholdelse af eksisterende udstyr
  • Salg, vedligehold og overvågning af servere
  • Mailserver – både som hosted og som lokal exchange hos jer
  • Fjernbackup med software fra IBM TSM
  • Opsætning og vedligeholdelse af krydsfelt / rackskab
  • Telefoni med integration til f.eks. Outlook
  • Netværk
  • Internet / Firewall