Supportaftaler

Hos iAdvice er vi kendt for at have en ekstra god kundeservice, dette har vi opnået ved at levere gode løsninger af høj kvalitet, løsninger som er opbygget af hardware af høj kvalitet, Fleksibelt software, samt et dygtigt salgs- og supportteam. Alle vores medarbejdere er certificeret i FlexPOS og vi arbejder altid målrettet på at løse supportopgaver hurtigt og effektivt. Spørger du vores kunder vil noget af det første de nævner næsten altid være ”iAdvice er nemme at få fat på, og de hjælper altid hurtigt og effektivt”

Standard supportaftale

Supportaftalen er obligatorisk og faktureres sammen med dit FlexPOS abonnement i slutningen af hver måned. (Supportaftalen er med i prisen på de 695 kr/md) Supportaftalen giver adgang til support inden for normal arbejdstid (Mandag – Fredag 8.00 – 16.00) Supportaftalen dækker udelukkende telefon, mail og fjernsupport. 

FlexPOS support gælder kun på hardware/udstyr købt hos os, samt udstyr som er godkendt til FlexPOS softwaren, og altså ikke hardware som du har købt andre steder, hverken brugt eller nyt. Kan vi ikke løse en supportopgave og vi ender med at sende en tekniker afsted til jeres adresse, så vil vi fakturere forbrugt tid og kørsel hvis fejlen ikke er relateret til FlexPOS.

Udvidet supportaftale

Som leverandør af kasseapparater med avancerede integrationer, så kan vi ikke komme uden om at driftskritisk support også kan forekomme efter vores åbningstid, derfor tilbyder vi hos iAdvice en udvidet supportaftale til alle vores kunder. 

Det betyder at i ved driftskritiske problemer, kan ringe ind udenfor normal åbningstid fra 16-22 i hverdage og 9-15 i weekenden.