Kasseapparat til Eventa

flexpos kasseapparat video

Eventa Kasseapparat - FlexPOS

Eventa kasseapparat - FlexPOS henvender sig til virksomheder der benytter sig af Eventa CMS systemet og samtidig ønsker et moderne POS-kasseapparat med FlexPOS software. Du kan samle din Eventa webshop, kasseapparat og eventuelt dit ønskede økonomisystem i en og samme løsning hos iAdvice.

Alt afhængig af dit ønske, kan du frit vælge om du vil have lageret ligget i din Eventa webshop, dit økonomisystem, eller på FlexPOS kasseapparatet. Med integrationen mellem disse 3 systemer kan du styre lageret således, at du ikke sælger den samme varer både i den fysiske butik og på webshoppen. 


Vi har idag flere end 400 kunder der benytter vores FlexPOS løsning med integration til diverse regnskabsprogrammer samt webshops. Herunder en del der kører med Eventa kasseløsningen.

Hvordan fungerer integrationen mellem FlexPOS-kasseapparatet og Eventa-webshoppen?

Vi kan tilbyde 3 former for integration mellem FlexPOS-kasseapparatet og din Eventa webshop. Har du brug for en anderledes løsning, så giv os endelig et kald, så skal vi tage et kig på det.

  • Eventa styrer Jeres produkter/varianter, og lageret er placeret i webshoppen. Alle varer sendes direkte fra webshoppen over i kasseapparatet. Salg på kassen opdaterer automatisk lageret i webshoppen efterfølgende vha. DWI-modulet og den integration vi selv har udviklet.
  • Eventa styrer Jeres produkter/varianter, og lageret er placeret i webshoppen. Alle varer sendes via e-gate.dk eller iex.dk over til e-conomic og herefter sendes de videre til kasseapparatet. Salg på kassen opdaterer automatisk lageret i webshoppen efterfølgende via DWI modulet og den integration vi selv har udviklet.
  • Eventa styrer Jeres produkter/varianter og lageret er placeret i e-conomic. Alle varer sendes via e-gate.dk eller iex.dk over til e-conomic og herefter sendes de videre til kasseapparatet. Salg på kassen opdaterers i e-conomics´s lager ved bogføring af dagens salg - og lageret fra e-conomic vises i webshoppen.

Hvilke data sendes med over fra din Eventa webshop til din kasseløsning?

Produktinfo:

Produktnr, Navn, Salgspris, Kostpris, Varegruppe, Status

Hvilke data sendes med over fra FlexPOS-kasseapparatet til Eventa webshoppen?

Alle salg (både normale salg og retursalg) på kasseapparatet vil automatisk blive justeret i lageret i webshoppen via vores integration.

Integration til både økonomisystemer og Eventa webshop?

Vi har også løsninger hvor Eventa-webshoppen er koblet sammen med både e-conomic og FlexPOS-kasseapparat. Dette giver nogle ekstra udfordringer, men det løses via enten www.e-gate.dk eller www.IEX.dk. Begge integrationer sørger for at webshoppen er koblet sammen med e-conomic, og derfra kobler vi så vores FlexPOS-kasseapparat på, som den tredje del i løsningen. Det giver en rigtig smart løsning, som sikrer at Jeres Eventa-webshop, e-conomic og kasseapparat snakker sammen alle 3, og stemmer overens, hvilket giver en rigtig smart kasseløsning. Dette vil minimerer en stor del af det manuelle tastearbejde.

Hvad koster integrationen mellem Kasseapparatet og Eventa-webshoppen?

Vores kasseapparat integration til Eventa prissættes sammen med hele jeres ønskede kasseløsning. Prisen afhænger nemlig af hvordan løsningen skal sættes op, og hvor lageret skal placeres i løsningen. Kontakt derfor vores salgsafdeling for mere information. Vi tilbyder altid et gratis og uforpligtende tilbud på jeres løsning.

Hvem har udviklet Eventa integrationen?

Integrationen mellem vores FlexPOS-kasseapparat og Eventa webshoppen er udviklet af os selv, i iAdvice. Det at have egne udviklere i huset gør at vi altid hurtigt og nemt kan fikse små problemer, som måtte opstå under opstart eller senere når integrationen er i drift.

Workflows-illustrationer

Forklaring på Workflow 1-1:

I workflow 1-1 styrer i Jeres produkter, varianter og lager i Eventa webshoppen. Alle varer og varedata sendes via. webshoppen over til FlexPOS kasseapparatet. Når der bliver foretaget et Salg på jeres kasseapparat justeres lageret helt automatisk i jeres Eventa webshop, via. vores integration.

eventa workflow1

Forklaring på Workflow 2:

I Workflow 2 styrer du ligeledes dine produkter samt varianter i din Eventa webshop. Du opretter altså dine produkter og varianter i Eventa. Al varedata sendes herefter til e-conomic, hvor lageret fysisk vil ligge. Efterfølgende sendes varedataene videre til dit FlexPOS-kasseapparat. Forekommer der salg på kasseapparatet justeres lageret automatisk ovre i e-conomics, hvor det daglige salg vil blive bogført. Lageret fra e-conomic vises i webshoppen.

eventa workflow2

Forklaring på Workflow 3:

Workflow 3 er for de butikker som vil beholde deres lagerstyring i deres Eventa-webshopp, men som ikke har behov for lager/statistik i e-conomic. Alle varerne oprettes og vedligeholdes i Eventa backenden. Varer-dataene sendes herefter automatisk til kasseapparatet via. vores integration. Når dagen er slut laver I en dagsopgørelse, som helt automatisk sendes til e-conomic, hvor den ligger klar til kontrol/bogføring.

eventa workflow3

Forklaring på Workflow 4:

I workflow 4 styrer du dine produkter/varianter samt lager i din Eventa webshop. Alle varer sendes direkte fra Eventa over på FlexPOS-kasseapparatet. Forekommer der salg på kasseapparatet justeres lageret på Eventa webshoppen automatisk via DWI-modulet og den integration vi selv har udviklet.

eventa workflow4