FlexPOS kasseapparat
til Eventa

Eventa kasseapparat - FlexPOS henvender sig til virksomheder der benytter sig af Eventa CMS systemet og samtidig ønsker et moderne POS-kasseapparat med FlexPOS software. Du kan samle din Eventa webshop, kasseapparat og eventuelt dit ønskede økonomisystem i en og samme løsning hos iAdvice.

Alt afhængig af dit ønske, kan du frit vælge om du vil have lageret ligget i din Eventa webshop, dit økonomisystem, eller på FlexPOS kasseapparatet. Med integrationen mellem disse 3 systemer kan du styre lageret således, at du ikke sælger den samme varer både i den fysiske butik og på webshoppen.

Vi har idag flere end 600 kunder der benytter vores FlexPOS løsning med integration til diverse regnskabsprogrammer samt webshops. Herunder en del der kører med Eventa kasseløsningen.

flexpos_kasseapparat_video.png

Hvordan fungerer integrationen mellem FlexPOS kasseapparatet
og Eventa-webshoppen?

Vi kan tilbyde 3 former for integration mellem FlexPOS-kasseapparatet og din Eventa webshop. Har du brug for en anderledes løsning, så giv os endelig et kald, så skal vi tage et kig på det.

I den første integration styrer Eventa jeres produkter/varianter, og lageret er placeret i webshoppen. Alle varer sendes direkte fra webshoppen over i kasseapparatet. Salg på kassen opdaterer automatisk lageret i webshoppen efterfølgende vha. DWI-modulet og den integration vi selv har udviklet.

I den næste integration styrer Eventa også jeres produkter/varianter, og lageret er placeret i webshoppen. Alle varer sendes via e-gate.dk eller iex.dk over til e-conomic og herefter sendes de videre til kasseapparatet. Salg på kassen opdaterer automatisk lageret i webshoppen efterfølgende via DWI modulet og den integration vi selv har udviklet.

I den sidste løsning er lageret placeret i e-conomic, mens Eventa styrer jeres produkter/varianter. Alle varer sendes via e-gate.dk eller iex.dk over til e-conomic og herefter sendes de videre til kasseapparatet. Salg på kassen opdaterers i e-conomics´s lager ved bogføring af dagens salg - og lageret fra e-conomic vises i webshoppen.

Synkroniseringer

Hvilke data sendes med over fra FlexPOS kasseapparatet
til Eventa-webshoppen?

 Alle salg, både normale og retursalg, på kasseapparatet vil automatisk blive justeret i webshoppens lager via vores integration.

Hvilke ting synkroniseres fra Eventa-webshoppen
til FlexPOS kasseapparatet?

Vores kasseapparat modtager følgende data fra Eventa

Produktinfo:

- Produktnr

- Vejl. Pris

- Varegruppe

- Navn

- Stregkode

- Adgang

- Salgspris

Workflows

Hvad med integration til både min Eventa webshop
og økonomisystemer?

Vi har også løsninger hvor Eventa-webshoppen er koblet sammen med både e-conomic og FlexPOS-kasseapparat. 

Dette giver nogle ekstra udfordringer, men det løses via enten www.e-gate.dk eller www.IEX.dk. Begge integrationer sørger for at webshoppen er koblet sammen med e-conomic, og derfra kobler vi så vores FlexPOS-kasseapparat på, som den tredje del i løsningen. 

Det giver en rigtig smart løsning, som sikrer at Jeres Eventa webshop, e-conomic og FlexPOS-kasseapparat alle tre snakker sammen 100% og minimerer masser af det manuelle tastearbejde.

Nedenfor kan du se de forskellige workflows for integrationerne. Prisen på løsningerne afhænger af hvor lageret er placeret og hvad du helt præcis ønsker at få ud af din løsning. 

Kontakt os derfor for at få et uforpligtende tilbud på en skræddersyet kasseløsning, der matcher netop jeres behov.

Workflow 1

I workflow 1 er lageret placeret i Jeres Eventa webshop, hvor i også styrer Jeres produkter og varianter.

Alle varer, produktdata, stykantal mv. sendes via vores Eventa integration over til FlexPOS-kasseapparatet.

Salg på kassen justerer automatisk lageret på webshoppen efterfølgende via Eventa integrationen. Således at dit lager altid vil være opdateret.

 

Workflow 2

I Workflow 2 er lageret placeret i Jeres økonomisystem, mens Jeres Eventa webshop styrer produkter og varianter.

Alle varer sendes fra Eventa over til økonomisystemet, hvorefter de sendes videre til FlexPOS-kasseapparatet.

Salg på kassen justerer automatisk lageret i økonomisystemet ved bogførelse af dagens salg. Lageret fra Jeres økonomisystem vises også i webshoppen.

Integrationen mellem Eventa og økonomisystem er en tredjeparts integration.

Workflow 3

Workflow 3 er for de butikker som har lagerstyring i Eventa, men ikke har behov for lager og statistik i deres økonomisystem.

Alle varer oprettes og vedligeholdes i webshoppen. Varer og priser sendes automatisk til FlexPOS-kasseapparatet.

Når dagen er slut laver I en dagsopgørelse som helt automatisk sendes til Jeres økonomisystem, hvor den ligger klar til kontrol/bogføring.


 

 

Workflow 4

I workflow 4 er lageret placeret i Jeres Eventa webshop, hvor i også styrer Jeres produkter og varianter.

Produkter, priser og lagerantal bliver derefter sendt over i Jeres økonomisystem, hvorfra de bliver sendt videre til FlexPOS-kasseapparatet.

Dette sikrer at i får lager og statstik med over i økonomisystemet, i modsætning til ved Workflow 3, hvor alt bliver sendt direkte hen til FlexPOS-kasseapparatet.

Salg på kassen justerer automatisk lageret på webshoppen efterfølgende via DWI-modulet og den integration vi selv har udviklet.

Integrationen mellem Eventa og økonomisystem er en tredjeparts integration.

Hvem har udviklet integrationen?

Integrationen mellem FlexPOS kasseapparat og Eventa-webshoppen er udviklet af os selv, iAdvice. 

Vi har vores egne udviklere siddende, det betyder at vi altid hurtig og nemt kan rette op på små problemer, som måtte opstå under opstart eller senere når integrationen er i drift.