Kasseapparat med kundeklub

Oftest koster det 4 gange så meget, at lande den første kunde, end at lande en ordre til en forhenværende kunde.

Derfor er det smart, og for nogle også ganske nødvendigt, at gøre en indsats for, at tiltrække ens tidligere kunder. Det kan gøres på mange forskellige måder, men en måde er at lave en kundeklub. På vores FlexPOS kasseapparater kan du lave og styre din kundeklub, med eget dashboard til at holde styr på kundeklubben.

Du får mulighed for at henvende dig til dine kunder ved at udsende en ren SMS, eller en sms med værdikuponer, skrabelodder, mobilkort, film, klippekort, elektronisk fordelshæfte og meget mere. Alt dette for at skabe trafik til din butik og selv skabe mersalg!

Visma Net ERP, regnskab

SMS udesendelse & Klippekort på dit kasseapparat

Som noget nyt kan iAdvice nu tilbyde SMS-udsendelse som en del af din kundeklub. Statistikken siger, at hele 98 % af danskerne læser en SMS, når de modtager den. Det er derfor en stor mulighed for at komme kontakt med ens tidligere kunder. Her kan du invitere dine kunder til diverse events, informere om åbningstider eller sende et kanon tilbud ud, mulighederne er mange.

Forestil dig at du kan opsætte kampagner der sendes direkte til dine mest loyale kunder? Bedre og mere målrettet annoncering findes nærmest ikke.

Udover SMS-udsendelsen har du mulighed for at tilbyde kunderne rabatter på deres næste køb. Opret en rabatkode direkte i din webapp, hvor dine kundeklub medlemmer løbende følger med. Her kan du lave tilbud på specifikke produkter eller give en rabatkode på et produkt, eller til din butik.

Ydermere kan du tilbyde kunderne et digitalt klippekort. Hver gang kunden køber for et opsat beløb, modtager de 1 klip på deres klippekort. I kan så vælge hvad præmien ved X antal klip skal være. Dette kunne være 1 klip pr. kop kaffe, og ved 5 eller 10 købte kopper kaffe, får man den næste gratis.

Kundeklub med fordelshæfte

Alle kender de fysiske fordelshæfter, som har været fremme de sidste mange år. Quickinfo har videretænkt den gammeldags metode, og gjort den mere moderne - nemlig et digital fordelshæfte.

Opretter du en kundeklub hos quickinfo, får du nemlig muligheden for deres online fordelshæfte. Fordelshæftet fungerer ligesom en app, hvor du kan samle de værdiskabende informationer og tilbud, du vil give til dine kunder. I stedet for at udarbejde en traditionel app, som oftest er en dyr affære, benytter quickinfo sig af webapps. 

En webapp er en nemmere måde at lave en app på, som ligeledes gør det muligt at lave tilretninger, uden det skal verificeres af appstore mv. Kunderne får i stedet for en typisk app, blot en hjemmeside url, som de så kan ligge som bogmærke på deres telefon.

I dit fordelshæfte er mulighederne mange. Du kan udstede vouchers til dine kunder, som kun kan benyttes 1 gang nede i butikken. Når kunden kommer ned i butikken, finder de sin webapp frem, og trykker på "benyt voucher" sammen med ekspedienten. Derefter kan ekspedienten trække rabatten fra direkte på kasseapparatet. Voucheren vil nu stå som indløst på webappen, og kunden kan dermed ikke benytte rabatten yderligere.

Image