Mobigo

Mobigo er et servicesystem til komplet styring af arbejdsordre, tidsregistrering, aftalehåndtering og meget mere. Løsningen er 100% digitaliseret og du slipper derfor fuldstændigt for at skulle holde styr på papirer og dokumenter. Det hele er samlet på en og samme platform. 

Servicesystemet fra Mobigo henvender sig primært til service og installationsvirksomheder og har til formål at gøre det nemmere og mere effektivt, at registrere bl.a. arbejde, materiale og fakturering mens man er på farten. Mobigo benytter en moderne fleksibel platform, med mulighed for personlige indstillinger, som gør at den kan tilpasses den enkelte medarbejders behov. 

Ved hjælp af tilføjelsesmoduler kan Mobigo blive konfigureret til at matche netop din virksomhed og branches behov, så i får lige netop de funktioner som er nødvendige i jeres hverdag. Mobigo kan også integreres direkte til jeres ERP-system, så al data bliver sendt direkte fra Mobigo til f.eks. Visma.net.

Visma Net ERP, regnskab
Visma Net ERP, regnskab

Mobigo giver fordele som:

Reduceret papirhåndtering
Ved at digitalisere de administrative opgaver såsom håndtering af arbejdsordrer, tjeklister, protokoller og tidsrapportering bliver virksomheden mere effektiv.

Eliminering af dobbeltarbejde
Da løsningen er 100% digital slipper du for at have papirer og dokumenter liggende rundt omkring, som skal skrives ind på et senere tidspunkt. Med Mobigo bliver alt registreret digitalt med det samme.

Øget effektivitet
Tid fra start på en opgave til faktureringen reduceres kraftigt, da alt kan indtastes hurtigt og effektivt, mens man er på farten.

Øget tilgængelighed af oplysninger
Du skal ikke længere lede rundt omkring efter diverse informationer som arbejdsordre, kunder og lokationer. Alt er samlet et og samme sted i Mobigo, som du altid har ved hånden.