OneStop Reporting
til Visma.net ERP

OneStop Reporting (OSR) er en Business intelligence platform til rapportering, budgettering & konsolidering. OneStop Reporting kan nemt integreres med Visma.net ERP, således at alle rapporterne tager udgangspunkt i dit reelle data. OSR er et stærkt rapporteringsværktøj der foruden at være meget brugervenligt også kan kundetilpasses, så det passer præcis til din virksomheds behov. Med OneStop Reporting kan du hele tiden måle temperaturen på din virksomheds økonomi. Du får et komplet overblik og rapporterne er 100 % gennemsigtige, således at du kan dykke helt ned på ordre niveau, for at finde frem til en eventuel stigning eller fald i bestemte nøgletal.

Live-rapportering fyldt med standardrapporter

I OSR-licensen får du et bredt udsnit af standardrapporter med i købet, uden merbetaling. Rapporterne tager udgangspunkt i dine reelle data fra Visma.net ERP-systemet.

Alle standardrapporterne kan benyttes hvor du vil, til hvad du vil. Du får både mulighed for at viderebearbejde rapporterne i Excel og du får mulighed for at dele, helt automatisk, med eventuelle modtagere. Derudover kan du kommentere på rapporterne direkte i systemet.

OSR Rapport designer

OneStop Reportings Rapport Designer er direkte integreret med Excel, således at du kan bearbejde dine data direkte i Excel. Hermed opnår du både Rapport designerens funktionaliteter samt Excels funktionaliteter.

Lagt sammen giver de dig et utal af muligheder for at tilpasse og bearbejde dine rapporter til at opnå det output du gerne vil.

OSR Budgettering & Prognose

Udover at imødekomme de fleste rapporteringsbehov, understøtter OneStop Reporting budgettering og prognoseprocesser på brugerniveau. Ved hjælp af det indbyggede Workflow modul, kan OneStop Reporting-brugere opsætte og overvåge komplette budgetprocesser.

Denne funktionalitet gør det muligt at budgettere med live data direkte i OSR. Her kan der vælges hvilke brugere der skal udfylde hvilke budgetformularer, samt implementering af en fuld godkendelsesrutine for gennemførte budgetter. Alt er tydeligt præsenteret i portalen og giver et komplet billede af, hvem der har gjort hvad og hvad der er tilbage i processen.

Hver enkel bruger vil få adgang til et overbliksbillede over alle sine opgaver. Her er der ydermere mulighed for at kontrollere arbejdsopgaverne og flytte dem til andre brugere mv.

 

Fordelene ved OneStop-rapportering

  • Kraftig analyse og rapportering kapacitet
  • Fuldfør budgetstrømme med opfølgning
  • Design nemt dine egne rapporter
  • Konsolidering 
  • Kontroller tilladelser på rolle- eller brugerniveau
  • Distribuer rapporter hurtigt og nemt
  • Fuld integration med ERP-systemer
Image